THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday 20 June 2011

::Wedding Wishes::

Hye peeps! lately ni for da last 2 months ago, sume mmber2 saya pakat wat kenduri sume..uishh syokk2..mane yang saye dapt pegi, saye pegi.tp ader sesetengan yang xdpt menghadirkan diri tu maaf dipinta..bukan sengaja atau disengajakan..huhu..but guys,u dont worry, i never2 forget to doa to all of u from da bottom of my heart! * serius ikhlas nih!.he*

Dsbabkan oleh terlmpau banyak sangt knduri n wishes yang kene wat,leh x lau i nk wish benda yang same je kat sume.tkut gak kot2 ader yang xmau accept.hehe.sory la guys saya dah xtau nk wish ape.xper janji saye doa sume perkra2 yang menggumbirakan!*cece*..ni slalu ape wish yang terpancul dari mulut n terlintas di kepla n hati tuk tulis..

1) smga berbahgia dunia akhirat..doaku sentiasa bersama kalian,jd isteri n suami yang soleh dan solehah.last 
but not least cepat2 bagi i jadi aunty yerk!*so they can call me aunty noora!yeee*

2) Happy marriages begin when we marry the one we love, and they blossom when we love the one we married.


3)  May your love grow day by day strong and you share every moment of your life with each other.be a good friend of your partner. CONGRATS!!!

4) May your all wishes come true.May your partner’s love be pure and true. CONGRATULATIONSSSSSSSSSSSSSSS!!!



ape2 pun wishes yang kita bagi,satu harapan semoga ape yang kita doakan kepada sahabat2 akan memberkati hidup dan mendoakan kembali tuk hidup jugak..aminnn.smga kawan2 sekalian berbahagia ke akhir hayat.~

p/s:: alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi saya dikurniakan semangat yang kuat untuk menempuhi segala masalah,cabaran fizikal mahupun mental..Ya Allah,tetapkan hati hambaMu ni untuk sentiasa berada dalam jalanMu dan sentiasa dirahmati olehMu.. semoga segala kerja2 ku, persiapan ku dipermudahkan olehMu.Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku mengadu segala nasib, masalah dan kegembiraanku.Semoga Engkau memberkati urusan2 ku..aminnn::


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...