THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 7 July 2011

::Pre Engagement::

assalamualaikummmmm....

my dear frens,.wah rase lama sangt x mencoret kat blog saya..maaf terpaksa meninggalkan blog smentara bz dalam mmbuat persiapan tuk majlis pertunangan saya! ya,saya dah bertunang! yes..hehe. akhirnya ternyata sudah status tu untuk sya..*so pasni xleh nakal2 lagi,xleh ngorat org dah.hahah*

ermm ramai rasa yang xtau saya tunang.especially dak2 tarp.so sorry guys,i didnt mean it, but just 1 2 have a simple occasion.no worry, t smpai mase saye jmput yerk..*actually sape2 mmber pun xtau except my ofis mate n my parents' friend n family*

tuk part 1 ni saye buh gmbr2 sebelum hari kejadian..such a wonderful memory..saya sayanggg sangt sume yang melibatkan diri tuk smpurnakan majlis saya..* terima kasih daun keladi tuk semua pihak yerk*


::kad jemputan yang dikuarkan tuk ofis mate saya via email!::


::pengerah tenaga malam sebelum hari kejadian::


::mini pelamin hasil rekaan n ilham adik2 lelaki ku! i am proud of u!::


:: my cousin yang xleh tgal ank murid dia..
p mane2 bwak je kenit ni..time kasih puteri!!::


:: along tgh mkn, sian dia lapa ru smpai dari sgor ; 
muka saya ngah frustrated sbb bru balik dari bridal boutique ingt nk fitting baju,last2 ttp.
hampeh.smpai tido pun termimpi oke tkut xmuat pkai.hahha::
p/s:: tp outcome nyer boleh pkai dgn jayanya keesokan hri tu.he.


:: ni sesi tarbiyah ape ntah.abis korang,kene sorang2.hehhe. 
sungguh khusyuk skrang, tp pas tu lari sorang2.=)::




:: ni pic gadis2 melayu yang xleh tgal lgsung hp maisng2..
u all did a very gud job la syang. akak syg korang!::

>>Part 2 nanti gmbr2 semasa hari kejadian..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...