THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday 23 May 2011

::Week 22::

Rini,alkisahnya masuk2 ofis baru letak handbag kene bambu ngan bos.adoiiii dh la rini pagi2 jenuh pujuk nk mai keje,ingt dah smngt nk start keje,las2 kene bambu plak pgi2 buta.spoill betul ar.*nasib la my bos xder fb or blog,lau x.abissssss!(membranikan diri ja nih.he)at last amik kptusan,duk dlam klas cary on ngan intake baru.lantak xyah hadap muka dia dah..*aman bhgia skit*..so senang skit kita wrap up~starting yang kureenggg~

stle keje ofis sume,ptg ader date ngan ex-scoolmate teknik lu.gila alimi,betul2 xsngka dpt jumpa dia balik.lama gila kot lost cntact.sembang2 nyer smbang kat oldtown tpg,xsdar dah almost 9.puas?memng xpuas.banyak giler korek citer n mengimbau kengan2 silam..hehe.syiokkkk,ru reunion 2 org abis sume citer buka.lum ramai2 lagi.

aisehhh tetiba rndu nk wat reunion kan.dulu rancak orgnize,skrng sory la guys,dah retired.hehe.but 1 day i will! planning yang gempakkk betul2 punyer. aper2 pun fren,td rase jap je meet.masing2 pkai baju keje lagi,xingt dunia sembang.hehe.
korek citer zman skolah dulu,sape kapel ngn sape.scandal vs gossip! wah dat one memang superrb! ader yang aku xtau pun ader..memang betul2 rase time study kat tarp yang paling takut+cuak n xbrani langsung la nk wat bnda2 jhat nih.hahahha.*pengakuan ikhlas di mana saya dulu berkapel di tarp sejak tingkatan 5,ckgu mad naser!* ni kalau betul2 zaman aku dulu memang penampaq nek kat muka.silap2 hb kene bersanding at dewn mutiara tu.hahaha.tp pikir2 syok gak kan,lau xder sume tu xder memori yang bawa zaman study n xrase beza pe pun.btw guys, i will try my best to organize 1 more reunion just like our last reunion @ pangkor! but this tyme around,i will make it happening + grand!*proper planning:1stage:*

to ckgu asrul::guru klas sye.sngt comel orgnye,sya slalu kacau ckgu kan.hehe.sowie ckgu!
to ckgu ainun::ckgu akaun saye,sya hmpir2 terkena kapur yang dbaling oleh ckgu sbb saya tertido lam kelas*maaf ckgu,ngantuk sangt*
to ckgu linda::ckgu sejarah::sya slalu tido lam kelas ckgu,sbb saya xsuka sejarah=(.sy cuba ckgu tp xdpt jgak.he
to ckgu addmath*adui lupa plak nama*::saya sbnarnya xbape pham ckgu ckap.hehe.sya angguk je konon2 pham,sebb tu addmath spm saya dpt ....*p&c*
to ckgu mdnaser::ckgu disiplin::sory sbb saye terkapel msa form 5! tp ckgu sya xdating pun kat skolah..betul nih!..he*nk wat cmne ckgu,jiwa remaja*
to ckgu fizik::mr ape ntah::ckgu memang superb n comel!.hehe.sye suka blajr fizik n sbgai bukti saya dpt ..... dlm fizik!yeaaa
to ckgu md faisal::adoiii mintak maap banyak ckgu,sy rasa mcm banyak kutuk ckgu sbb sya 
mmg xsuka PJ.nk lari sana,lari sini..xsukeeeeee!
last but not least::ckgu2 sekalian..sya rndu ckgu sume.time kasih ckgu sbb sy dah jdi org yg hmpir berjaya..aminnnn

p/s::logo tarp dulu*ntah mane aku cari jenuh*

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...