THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday 22 May 2011

::leisure tyme on weekend::

weekend dtg lagi n this is da right tyme for me to release n shopink!.gila aku spend mngu ni.oh no, please dont do it again my dear noora..*lama2 brankrup doo*..tp syiok!hahha.sape xsyok habiskan duit. sambaq handbag Hermes that cost almost rm300.* is dat worth?* yes!absolutely.dah lama aku aim at last sambaq jugak.dahtu dah beli samapi umah rase menyesal plak.huhu.apa punya prasaan la ader nih.erm ni sume hapened on saturday.meh aku citer ari sunday nyer hal plak..he

arini,sunday ingt leh lepak duk umah.tp kene kuar jugak.ader knduri kene pegila tjuk muka,t xpsal2 kater sombg plak*dedicated to sumone.lalla*pg2 woke up,kemas umah.mcm biasala bodyguard ader balik,mcm kapal karam titanic yang terdmpar di tgah laut umah aku.adoiiii penat nya,mna la xmmbebel akak nih.lau akak bising kata pok pek bnyk,dah tu barang sndir sume kene kutip.laki nk kata pe.ikut je la prangai adik2 tersayang.dah stle keje sume, siap2 make up*xleh lebih2,t ade plak kata aku ni nk p knduri ke nk p function?*.p lunch umh sedara,nasib xramai sangt.leh la relx2.just chit chat ngan spupu tercyang.*karut la korng ni,tanya mcm hape je.sama gilak mcm akak..haha*.

dah tu ru terpikir alang2 kuar bek trus cari brang hntaran.so bergerk la kami ber5 pegi ke kdi tu*dlm hati buka ke kedai,dahla ari sunday,sllu org ttp,*pgi jugak la,mintak2 buka.masuk kedai  brang2 tu n suddenly mcm jadi gila,sebb tgk sume cntik n nk beli*susah citer rmbang mata la*..adoiii cmno nih,pilih je la mana yang berkenan mula2*bak kata org tua2,pndangan pertma adalah yang terbaik.hehe*

2 cut the story pas setle sume p pekena cndol,ngan pasemboq.superbb!memng syiok.hentam sampai 2 gelas air,amik kau.mmg betul2 dhga punyer.b4 balik p anta keta carwash...ermm baru comel kete saye.*dah xcomot mcm dulu lagi n saya pun xsegan dah drive kamu chumelll*.while waiting kete siap ader satu mamt ni ngah tgu kete jugak.adoii punyerla berlagak,siap xnk kuar kete,sangup duk dlam kete org cuci dari luar.ada ka org cmni.aishhh aku gelak je la dari jauh.*maybe dia sayng sangt nk tgal kete dia kot no*.

sesudahnya,kete saya dah cntik..yeaaaaaa*..dahla,nk tidoq dah.smga bermimpikan bnda2 yng bhgia..aminn.gudnite peeps!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...