THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 19 May 2011

::counting 4 da day::

aishhhh..mgu ni mcm terasa bnyak mengeluh plak kan..ape ni nora, u need to be strong.wake up dear!!!!lately keje rase mcm nk bungkus ja.adoiii malapetaka dari 1 ke 1.tsunami,gnung berapi,gmpa bumi ape lagi yg xder jadi kat depart.aku tuh.hahha.tu la,nk sangt wat HR,amik kau.. but it was interestg!syiokkk...*ceaa,belajar untuk memotivasikan diri*.skrang ni rase mcm balik keje,on9 jap pastu lena n dengan harpan dpt mimpi yang enak2.wahhh syokk nyer lau dpt lena n tido di kala org len sdang keje.hehe.bila lagi eh nk amik AL.

citer sal counting for da day.duk gah kire2 gak.awat rasa mcm sat sangt masa jalan.oh tidak,nk request kat doremon patah balik masa please...bnyak gak benda nk kene wat.duk rilek2 sangt nora,t kelam kabut ru tau..baru tergpoh gapah..emmm kita tngal sat citer ni yerk.
tetiba plak rse rndu kat dia.lamanya xjmpa.huhu.

bulan 6 ni especially cuti agong ni bapak giler banyak jemputan..aloiii mana satu xtau nk p.sory frens mane mampu untuk saya pergi saye pergi.pasti! jgan merajuk weh..sume pakat syok kawin aih...aku tumpang gmbira n bak kata org tua2..*amik seri*.erm abis la hangpa aku kutip suma seri2 yang ader mulai skrang!
ok dear,times up!.nk p iron baju keje*xtau nk pkai bju pe,duk menung la aku duk depan wardrobe tu nanti.haha* gudnite evrybdy~~~

jom muhasah diri tuk mlm ni..
"I'm going to smile...and make you think I'm happy...I'm going to laugh...so you don't see me cry...and even if it kills...I'm going to smile."

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...