THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 9 September 2011

::Andai Dia Tahu::

assalamualaikum..

dah hampir 2mngu kita sambut raya.alhmdulillah raya thun ni dalam kesederhanaan yang sempurna..syukur nikmat yang diberi..thun ni raya rase xder mood sangt.ntah la,maybe terasa diri ni makn lama makin tua kot.hahah.yang lebih pnting adlah celbrate ngan adik2,siap brang diorang sume..such a wonderful memories yang memang xleh nk lupa..

thun ni juga raya adik2 sume sangt la mnja kot.adoii p mana2 suma ngan akak..alasan.ala nanti kak dah kwin xder dah nk manja2 cmni..saye xpernah rase prasaan sayu sangt masa tu..makan pun nk bersuap..ish trasa mcm xde plak nanti msa2 manja cmtu..hu

sesungguhnya dirini dah mencuba sedya termampu untuk menghappykan org len..biarla lu dri sndri yang mkan hati, terluka dan etc..susah kan lau betul2 nk jg hati org..ader yng tegur lately ni saye krang mesra ngan org,.ntah,tetiba tersa prasaan cmtu..biarla ape org nk kata katala..tp saya ttp saya..*ha kan dah jdi sesi meluahkan prasaan..hu*

xder ape yang leh digmbrkan lagi ngan prngorbanan prasaan dari pgrbanan fizikal..biarla saya berundur untuk kebhgiaan org len,.biarla saya makan hati dari org len sndiri yang rase..ini yang termampu untuk saye wat slgi nyawa saye masih ada..

andai diri ni mampu untuk bhgia kan org len saya sanggup berkorban ape saje..pahit yang terlampau perit utuk saya telan saye kene hadapi jugak..apa yang akan terjadi mungkin akan lebih membntu dari skrang...renungkanlah...mungkin ader hikmah di sebaliknya..

*kali ni nyer entri mcm pelik skit..ntah,tu je saye rase nk tulis saye tulis...nk masuk tido,having non-stop flu n nt feeling well...smga saya dipelihra dari anasir2 luaran yang kurang siht.aminnnnn*



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...